چرا باید سایت داشته باشیم؟

در زمانه ای که فرهنگ و زندگی سنتی رو به زوال است و عناصر هویت بخشی یا همان سنت ها ، آداب و رسوم و گویش ها در حال فروپاشی هستند باید کاری کرد، که غرق نشویم .نمی توانیم بشینیم گوشه ای و این غرق شدن و فروپاشی را نظاره گر باشیم .
هر کس باید سوالاتی از خود بپرسد.
من چه نقشی می توانم در این جامعه داشته باشم؟
آیا می توان کاری برای بهبود شرایط کرد؟
آیا من می توانم تاثیری برای اهالی فضای “وب” داشته باشم؟
پاسخ همه این سوالات و سوالات دیگری که قطعا پیش می آید این است که، بله!
قطعا بی تفاوتی راه حل مناسبی نیست. داشتن یک وبسایت آموزشی یا فروش یا هر چیز دیگری در این زمانه راهگشا است.
برای اینکه ازادی، آرامش و عشق را در جامعه ببینیم و برای خلاصی از بی تفاوتی باید هر شخصی رسانه داشته باشد که رسالت خود را به درستی انجام بدهد.
شاید کسی به واسطه سایت تو چیزی یاد بگیرد یا آموزش ببیند که زندگی اش دگرگون شود.
چرا باید سایت داشته باشیم؟ سوالی است که اینجا برای تحقق یافتن آرمان ها و روشنگری جامعه مفید است، و راه انداختن کسب و کار. هنر تاثیر گذاری بر مخاطب با رسانه ای که داریم این است که، مخاطب نیازهای خود را در فضای اینترنت جستجو می کند. و شاید تو، کور سویی باشی در این دهکده جهانی، حتی برای یک نفر.
بعضی از رخدادهای زندگی سنگین هستند، شاید احساس کنیم دنیا به آخر رسیده است.
اخراج می شویم،  جدا می شویم ، سرطان می گیریم یا کسی به ما ظلم می کند. این اتفاقات بر روند زندگی ما تاثیر می گذارد، تجربه ها باعث می شوند بر زندگی دیگران تاثیر گذار باشند اگر با راهکار در فضای وب آنها را ارائه دهیم.
سایت داشتن رسانه ای است که می توانیم با دیگران تامل داشته باشیم‌. برای توسعه کسب و کار و بیشتر دیده شدن در دنیای مدرن باید وب سایت داشته باشیم و هدف خود را در این راه مشخص کنیم.

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، پس به زودی از صحنه کسب و کار حذف خواهد شد.
بیل گیتس

با وجود سایت ها ، جهان تبدیل به یک((دهکده کوچک)) شده است.


همه مردم سرشان توی گوشی های هوشمند فرو کرده اند، در اتوبوس، خیابان، مهمانی ها، خونه بی بی و هر جایی که پل بگذاری همین بساط را مشاهده خواهید کرد.
ما از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده ایم.
بررسی ها نشان می دهد،
بسیاری از اطلاعات را از فضای وب میگیریم.
بیشتر خریدها از طریق اینترنت انجام می شود.

تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دامنه در جهان به ثبت رسیده ، به ازای هر انسان ۶ دامنه .
 بیش از یک سوم این دامنه ها فعال و در حال کار هستند؛ یعنی چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دامنه.
در ایران بیش از ۷۴ میلیون کاربر فعال اینترنت وجود دارد. چیزی حدود ۹۰ درصد جمعیت.

بنابراین دنیای مجازی و فضای وب فعالیت در آن پتانسیل بالایی برای دیده شدن و فروش دارد.
فضای مجازی بزرگترین و قوی ترین بستر برای افزایش فروش و بازاریابی در تمام تاریخ به شمار می رود.
آیا مهم است چه اثری از خود در فضای وب باقی بگذاریم؟
فارغ از اینکه مردم در مورد ما چه فکری می کنند و بعد از مرگمان چه اتفاقی می افتد، باید ببینیم خودمان با کدام سبک زندگی و چه نوع عملکردی از خودمان خشنودتر هستیم.
اینکه چرا باید سایت داشته باشیم؟ سالها پیش برای همه قابل درک نبود و چه تاثیری می تواند در کسب و کار یا روند زندگی ما داشته باشد ، اما به لطف گوشی های هوشمند و گسترش  اینترت برای همه قابل درک است که چه تاثیری در سبک زندگی دارد.
یاد می گیریم، آموزش می دهیم ، می‌خریم ، می فروشیم و دیده می شویم .

سایت hossinshahryari.ir صفحه ای است به تازگی  در آن حال فعالیت هستم، که بتوانم با دیگران در ارتباط باشم و برای رشد و افزایش داشته های خود تلاش کنم. و در آینده کسب و کاری داشته باشم.
هر سایت با www شروع می شود که مخفف world wide web است. ترجمه فارسی آن(( شبکه گسترده جهانی)) می باشد.

پس سایت با وجود این تعریف می تواند مزیت هایی داشته باشد.

۱٫ جذب کاربران جدید
۲٫ تبلیغات بیشتر با هزینه کمتر
۳٫ آموزش به کاربران
۴٫ دعوت به اقدام
۵٫ ارتباط با مشتریان
 ۶٫جمع آوری اطلاعات
۷٫کسب اعتبار
۸٫قابل رویت در نتایج جستجوی گوگل
۹٫ کمک به رشد تجارت خود
۱۰٫کمک به رشد دیگران
۱۱٫ برند تجارت
۱۲٫ صرفه جویی در زمان
 ۱۳٫بازاریابی نوین
 ۱۴گوگل به جای ۱۱۸
 ۱۵٫راه ارزان برای دیده شدن
 ۱۶٫یک بازی قدرتمند
۱۷٫ ارتباط نامحدود با مردم خارج از مرزهای جغرافیایی
۱۸٫ اتلاف زمان کمتر
۱۹٫ ۲۴ ساعته بودن
۲۰٫ کسب اعتماد به نفس در بین افراد

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *